Onsdag 30 *Gay* sep

Hjälp o_O
Nyss såg jag reklam för en dejting sida, tiep " träffa snygga singlar på nätet" elr någonting, & jag är HUNDRA på att killen som var på bilden liknade Sadam Binladin eller hur fan den där n00ben nu stavar sitt namn. Aja whatever, världen= skrämmer mig.
Har haft allmänt pms hela dagen idag, jag ursäktar mig för det (x<3
Allt kanske inte är totalt uppåt just nu om vi säger då, erhm..
Idag fick älsklings ponnyn ett sår på benet efter att ha blivit sparkad, och dem som tog in henne märkte det inte ens. Det var Linda som märkte det och ringde mig på mobilen.

Känns ju skit kul att ni har såååån bra koll -.-' Om jag ba kunde skulle ja flytta henne därifrån. Alla hästarna lider, och det finns nog ingen surare personal i hela världen tror jag. + att ridskolan är sveriges sämsta. Euew. Matte blev såklart väldigt orolig för sin bäbis, så det blev till att åka med och mysa en stund vilket uppskattades av båda<3 Goldie matte älskar dig!<3

Hoppas på en bättre morgondag, även om det är omöjligt. ¨

Simon, saknaden efter dig skär i bröstet.. JagÄlskarDigGubben<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0