Roligaste helgen!<3

ppaaaartyy!I helgen våkte jag och brorsan till  vårt alla älskade Gustafs och roade oss tillsammans Med Sandra, Jacke & Simon.
Sonny & Markus hängde också med en stund, och jag kan väl säga att det absolut inte var helt nyktert!
Efter att jag och Simon delat på ett par öl blev vi, som vart osams i ett stort antal månader vänner igen, och det vart en hel del kramanden från allas sida>!(:
Jacke var väl den enda helt nyktra av oss,l men bror min höll sig också på rätt sida faktiskt och fick väl kanske agera lite barnvakt xD
Vi var ute vid lekparken, men även hemma hos Sandra & Simon där vi busade runt, körde SKP, knullade i sängen och kikade på porr som fick oss att spy ;D<3
Helt klart, en äkta lördag kväll som bara måste göras om, och det snart!
Roligare kan man helt enkelt inte ha, sådeså.
Kan också påpeka att jag & simon tyckte vi blev " Jätte roliga" när vi druckit lite grann, Och sandra däckade runt elva.
Markus & Sonny dem svikarna, stack och slapp se eländet.
Men kul hade vi!<3(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0