Tack.

Ett stort takk också, till alla er som faktiskt fått mig att fortsätt leva när ALLT vart mot mig.
Trots det att många av er har svikit nu, backat och försvunnit, så ska ni ändå ha mitt tack.
För ni har, trots det att några av er tyvär inte finns kvar hos mig längre, räddat mig.
Tack hörrni.
För att ja alltid kunnat prata med er, att ni alltid funnits där, tröstat & lyssnat. Fått mig att skratta och mått bra ändå.
Tack!

Therese bjälefors
Tina blomqvist
Teddy Landin
Johnny Mets
lucas Johansson
Sara Hallström
Emelie Bergman
Amanda Höglin
Simon Dacke
Pontus Lindman
Josefine Eliasson
Josefin Brose
Erica Isberg

& såklart, den som jag mest ska tacka till, Shannon. Utan dig skulle jag aldrig tagit några fler andetag. Ily.

Kommentarer
Postat av: Tinah

jag tänker inte ens kommentera nånting snällt tillbaka.

inte efter att du skrev de om Shannon, vem fan hjälpte dig när hon svek dig?

vem fan stöttade dig då?

när hon inte trodde på att du vågade ta livet av dig och skulle bevisa de,?

vem fick dig då att inte göra de?!

INTE FAN VA DE HON IAF!

HON FÖRSÖKTE FÖR FAN TA DÖ PÅ DIIG!!!!!!!!!

och det tackar du för....

2009-08-17 @ 03:15:15
URL: http://tinahblomqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0